mina älskade hästar

mammsingens snuttepluttis snöteplötar, jag älskar er så jag får ont i magen.
Har ridit alla tre idag , och just idag var det en såndär dag då alla var så sjukt fina fast jag vara red ut. Ricki var så fin så jag började gråta när jag galopperade , haha det är ju pinsamt. Timmy och Trixie var också sjukt fina, ahhh jag älskar dom. Jag får ont i magen när jag tänker på att både Ricki och Timmy inte kommer finnas kvar här hos mig i höst.. fyfan.
Timmy min lilla luffare , han är nog den snällaste hästen jag har haft någonsin! Har haft honom i 1 och ½ år och han har ALDRIG stannat. aldrig. även om han är micket micket speciell är han helt underbar.
Och Ricki, vad ska man säga? Jag ryser när jag hoppar honom, jag älskar hela hästen. Det enda som inte är bra är att han inte är min. Men som tur är så får jag rida och tävla honom och det är jag så sjukt tacksam för! Lena och Padraig är ändå bäst.

Trixie är också bästig, men hon blir inte av med mig på några år :D
Puma min fiskorv jobbas hos Carro, snäll ska hon bli :)

iiiiiiiiiiiiih haha jag är nog en hästnörd ändå :D jag som alltid har sagt att jag inte är det.

nu ska jag pussas lite med Sillen (katten) hoppas att fanskapet siktar in sig på att punktera något annat än mina pattar idag. Fan, ta låren katt, TA LÅREN!

hörsdå som haggan säger
pussdå som corren säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0