Lördagar är min kärlek

är inte lördagar världens bästa dag eller vad? Man är ledig hela dagen, och så vet man att det inte är skola dagen efter :) fantastiskt, uppfinnaren av lördagarna måste få något pris nångång!!

Nu sitter jag och kollar på LA Ink, inte lika bra som Miami Ink, men det duger i krig ;)
Ska snart ut i stallet igen och luncha och tvätta benskydd (Y) duktigt va ? :D
fyfan det kommer bli så jävla stressigt imorrn på tävlingen i Åsebo.
Har 6 starter mellan Ricki och Timmy i 110. uuusch det suger rumpa, tur att jag har två sadlar ;) hehe

jag ska käka frukost nu också, det har jag glömt!

plus att jag är shoppingsugen som en jävla galning.
nästa vecka måste jag köpa jeansen, skorna och en randig tröja som jag har fallen in love with. kärlek vid första ögonkastet, dom som inte tror på det vet inte vad dom pratar om  - jag citerar J. haha stackarn

ÅH just det, jag blir helt galen! Fick tillbaka engelskaprovet igår, och jag fick VG++. vet ni hur mycket det suger eller? :I
ETT poäng från Mvg, och det värsta är att det är tredje gången jag får det!
haha jag dör.

nesh nu ska jag glida
peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0