jeans mariam, jeans

Min inte alltid så underbara vän Mariam Cissé från Ransta City försöker övertala mig att inte ha jeans på mig när vi ska ut. FORGET IT HONEY. Jag trivs bara i jeans, jag är inte sådär tjejig och dan så jag kan gå och klacka runt :D hahaha

Lyssnar på musik, det är en sak som jag däremot kan.
Har kommit på att Lil Wayne faktiskt bara är kronprins, eller är han kung nu när självaste kungen är död?


Vad gör man när kungen är död? jo man fortsätter lyssna på kungens musik. amen.

Tupac


Lyssnar på massa av Tupacs låtar, så sjukt jävla bra.
Wayne är däremot fortfarande snyggast , lättttt.

Marre skickade en sjukligt bra låt också, älskar texten.

I never thought I´d be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
And you came in...
And knocked me on my face
Feels like I´m in a race but I already won first place

Keri Hilson & Kanye West & Ne-Yo - Knock you down

nu ska jag snacka med min homie in tha phone.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0