jag pluggar så fruktansvärt mycket svenska!

hej

Har svenska, ska skriva nån rackarns uppsats. Men då tänkte jag att om man bloggar så är det ju typ som att skriva en uppsats, bara det att man inte behöver tänka så mycket på hur och vad man skriver om. det är sweet tycker jag!

Johanna är mycket märklig, nu sitter hon och beundrar den där Silvstedt eller vad hon heter , den där blonda idioten?
Vi har även garvat åt bilder på Johanna med ostbågar i näsan, synd att dom inte fastnade där för alltid! haha jag dör
Och vad meeer.. ? jo, hon hälsar den där johanna.

Jag är så jävla slöööö idag alltså , mår som en fisk på land - ILLA! Har ont i huvudet och låter som en 14 årig kille som tycker det är asballt att låta som en motorsåg! haha jisses ja, och sen snorar jag som om jag vore en gammal kärring som inte lärt sig att snyta sig än! jag är verkligen sunkig :D haha

Grattis älsklinnnnngggs mariam som fyller 18 idag, nu jeeeklar ;) <3

Nu ska jag snart sluta, det är soft. Mindre soft är att jag ska hem och rida 3 hästar och mocka hela fucking stallet, jag tror jag ska hoppa framför bussen.

hejdå
PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0