jag överlever hoppas jag

godkväll people

Jag har varit ensam hemma hela dagen, och i vanliga fall brukar jag älska det. Men efter det som hände igår så är jag så jävla rädd alltså :S Har blivit mörkrädd nu :( Marre försökte få mig att tro att det var Skylark, men min älskling skulle aldrig skrämmas. Jag har aldrig varit med om läskigare.. fyfan jag tror på spöken nu.
Jag har inget sällskap heller , eller jo hundarna.

Älskling hade ingen som kunde köra hit
och Mariam och Camilla fick ingen skjuss för att vissa apor är för snåla. he he he!
så nu om jag inte överlever natten vet vi vilka vi ska skylla på!
fyfan jag är asrädd , iiiih.


haha, det är ju pinsamt men jag fick verkligen panik igår och det kan ju Marre intyga från mitt samtal till henne ;)
usch nu har jag gåshud på hela kroppen. panikkkkk

nu ska jag väl försöka sova, kommer nog inte gå
har kollat typ 20 gånger så att dörren är låst..

godnatt
peace

Kommentarer
Postat av: liza

Men corr, spöken kan gå igenom väggar ju :O

2009-03-21 @ 12:40:09
URL: http://lissys.blogg.se/
Postat av: ida

vad har hänt? :o

2009-03-21 @ 15:48:41
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0