jag kunde inte hålla mig, jag är en äkta poet.

imorrn ska jag till skolan, och det känns inte bra
Lov varje jävla vecka skulle jag vilja ha
Det enda bra med skolan är att jag får se min man
Enda problemet är att han inte vet att det är han
skitsamma man kan ju få glo
han tycker säkert ändå jag ser ut som en ko
haha nej jag skoja hur skulle han kunna tycka de
man blir ju asglad när man corr får se
snart ska ju till och med tandställningen ut
det ska fan firas med en massa tjut
Hört att det kommer vara asskönt
man hatar ju när det mellan tandställningen fastnar grönt
När den är ute ska jag alltid le
fast det gör jag ju hela tiden nu me
Jag har redan ridit Timmy Boy
han är fan ballare än en mc-hoj
helvete nu kom mamma hem
nu måste jag lägga på en rem så hon inte blir sur
när det händer blir hon som en tjur
ja, egentligen är ju hela familjen som djur
sitter ju och glor på tv och massa skit bläddrar jag förbi
nu jävlar blev det Wayne på mtv
Han är ju så sjukt jävla het
Tänk er honom inkletad i smet
Seriöst så är jag fan kär i han
men det är inte han som är min hemliga man
man kan faktiskt få ha flera killar
typ wayne, TI och massa andra som jag gillar
jag tycker seriöst att jag är sjukt bra på att rimma
men sen kommer jag ut ur min egna lilla dimma
och ser vad alla andra tycker
Men vafan ska man göra, jag bara på axlarna rycker
jag skiter faktiskt i vad folk tycker om mej
det viktigaste är ju fan vad man själv tycker om sej
Nu börjar jag på rim få torka
Nu blir det lite jobbigt att orka
Fortsätta rimma kan jag göra en annan da
Nu ska jag glida till mamma som sa
kom hit nu på en gång
okej sjunger jag med min ljuvliga stämma till sång
hejdå allihopa och ha det bra
det tänker iallafall jag ha




Min blivande man, japp det är han

Kommentarer
Postat av: friida aka Tony

fan va du är grym corris ;)

2009-03-03 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0