jag är helt slutkörd

jag har ridit för mycket idag, mer än vad min förkylning klarar av. Nu håller jag fan på att dör, vilken förlust för världen!
Jag låter som en kattunge som är bajsnödig när jag pratar! haha, det är inte så himla kul men vad annat kan man göra än att skratta åt helvetet?

Som sagt har jag ridit en hel del idag. Imorse var jag upp till ridhuset med Timmy och Ricki, dom var jättefina bägge två :D
Sen nu kom jag precis hem från ridhuset, red Trixie och hon var helt okej, inte helt super men jag fick igenom ganska mycket. Sen fick jag rida Foppa också, hoppade honom lite och han vart superfin efter ett tag :)
Sandbrings var också med uppe i ridhuset, och jag fick superbra födelsedagspresenter från dom:D Fick jättejättefina muggar, och haha så fick jag ett oboypaket :D Emma vet hur mycket jag älskar oboy ;)

Nu så sitter jag och knäcker fingrarna, så jävla skönt! Finns nog inget skönare, eller jo kanske..
Hmmmm ikväll blir det bara chill , kolla på Grey´s Anatomy och dricka mer oboy ;) Tryckte precis i mig en hel mugg, LÖÖÖV IT!

Och vad gör man när man har en syster som har förvandlats till en hemsk, illalåtande äkta fjortis? Haha, det är vidrigt! Alltså, nej men lixom typ det är fan verkligen det asså, tycker inte ni det med va? ja, ungefär så låter det

nu ska jag sluta klaga, men ibland måste jag!

Jag är lite IN LÖV, eller typ inte IN löv, utan in löv.
haha

pussochhej

Kommentarer
Postat av: beundrare

älskar dig blogg!

2009-03-04 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0