jag är beroende och mina kompisar är sjuka

hhaaahhahahahahahh JAG DÖÖR av garv, det är inte varje dag man vaknar och ser att man har fått ett sms som man börjar garva av. Jag garvade så jag grät, och sen när Marre skickade fler sms så höll jag på att kissa på mig för jag garvade så mycket! haha

Halv ett låg jag och sov inatt, märkte inte att jag fick ett sms av marre. Såg det i morse och det stog; Corr är du vaken? Kom ut isåfall :D:D
Jag sov. Jag kom inte ut.

Skrev ett sms till Marre och frågade varför dom inte hade knackat på eller nått sånt istället. (det var marre, PB och Sannah)
Hon svarade att dom fan hade kastat 100 snöbollar på mitt fönster!
Jag frågade om det var fönstret till mitt gamla rum
Ja Corr såklart svarade Marre
JAG DÖR , Mamma bor i det rummet nu.
HAAHAHHAHAHHAHAHHA mina homies är fan sjuka, haha ni vet ju att jag bor i det andra huset ? haahaahh :D sjukt kul jag garvade sönder. hah :D


och så var det beroendet också.. hehehe

im a blood ima roll im a g
in a different world outerspace with a freak
but that dont mean neptune on the beat
cuz its new jersey devil from blackwall street
weezy f baby from young money baby
like the easter bunny baby wanted my candy
so i gave her my lollipop then she made her body pop
then that made me kinda hot
im lying that made me sauna hot
but please stop sweating me
women scream"get in me"
and what do i do i get in it
i put on my boot and i step in it
right left in em mr eterceden head all the time
it may sound crazy but i got head on my mind
lay it on the line or just lay it on carter!
and yea i hear you screaming but my name aint harder!
girl im nasty i do my thing and they coming for me like lassie


guess who?
en ledtråd - snyggast i världen.

Kommentarer
Postat av: pillyy

men hallå, rullgardinen var ju nere och vi visste väl inte att din mamma hade bytt rum :P men kul vare fan! :D

2009-03-15 @ 17:56:19
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0