igår var det två månader <3

hejhejjjjj! :D

I glömde skriva igår att jag och min älskling hade varit tillsammans i två månader <3 Grattis till oss tycker jag :)
Det känns sjukt bra att ha ett sånt här hemligt förhållande när ingen bryr sig och lägger sig i. eller vad tycker du älskling? :) Om du ska kommentera älskling så får du inte skriva ditt namn för då är vi avslöjade. hiiihih!
Nu känner jag mig finurlig, tänk vad alla ska bli nyfikna! mhuhuuh :D
Jag älskar dig iallafall.


hahaha, jag är föör skön!
Strömsholms saken idag var jättebra!!!
har nyss käkat och nu väntar jag på att Miami Ink ska börja, men nu kollade jag på klockan och såg att det fan är typ 45 minuter tills det börjar. sug pung.

iallfallllll imorrn blir det skola, yey!
efter skolan ska jag till sjukgymnasten och till banken. fett drygigt
sen ska jag hem och rida Ricki och sen fixa iordning Trixie och åka till Skästa och träna :)
Timmy tha man får vila imorrn,

och sen vet jag inte om det blir nå silk på fredag, så jävla förkyld. mumsigt, jag är asfräsh.





Er älskar jag så jag får magont! <3




dig corr älskar jag så jag mår illa. fråga mig inte om det är bra eller dåligt.

Kommentarer
Postat av: <3

älskar dig!

2009-03-18 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0