i wanna do everything

jag har tänkt lite.

Jag vill verkligen göra allt. Alltså, jag vill verkligen inte bli en såndär grå människa som sitter på kontor och håller på. Jag vill göra allt, jag vill dyka med hajar , jag vill hoppa fallskärm och massa shit
ni fattar vad jag menar va?
Två år efter studenten ska jag, marre och pb fan bo i usa några år.

jag ska verkligen
dyka med hajar ( i bur annars gråter jag)
hoppa fallskärm
gaddning , fast det blir soon :D
och så sjukt jävla mycket mer.

Jag önskar fan att man inte behövde jobba, inte bry sig om nånting. Bara vara liksom , vara crazy när man vill, chilla när man vill.
ahhhh nu måste jag snart ringa PB tror jag, vi är fruktansvärt bra på att prata om sånnahär saker.
we love it !

Jag är glad, galen och 18 . YAHOOOO kan det bli bättre?
(just nu är jag även sjuk, äcklig och snorig. men det behöver jag ju inte säga så högt)

ska ta ut maten ur ugnen , HELVETE om jag fortsätter såhär kommer inte Victor behöva laga nån mat alls när vi gifter oss :) Eller ah, vi hamnar säkert i skafferiet som vi brukar ;) hahah :D

onsdag, torsdag kvar. sen jävlar smäller det . bye grillzen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0