i love it

Pratade nyss med Mariam Biggan Cissé i telefon, ett mycketmycket spännande samtal vill jag lova. haha, jag älskar verkligen att vara elak :D

Har precis käkat också, så jävla bra jag är för jag kan koka potatis själv nu :D hihi lite stolt över mig själv alltså!:D haha
Men nu har jag tråkigt, så jag sitter och lyssnar på musik och dricker loka :)

imorrn blir det en kortkort skoldag för mig :D Ska till tandläkaren kl 11, och sen kl 12 så glider jag med bussen till västerås och träffar Marre :) Blir nog lite shopping, TAGG! Ska iaf köpa lite tshirts för det är det brist på hos mig ska jag säga! :) och så får vi se om jag orkar prova jeans, haha isåfall blir det nog lite jeans också. och smink, helvete mitt smink är ju fan typ slut !

HAHA och jag dör också , haha mitt feta blåmärke på låret gör så jävla oooooooont! och det var sjukt pinsamt när det blåmärket vart till ska jag lova :P hahaha jisses

nej men nu ska jag dricka min jävla loka
hejdå förihelvete

Kanye West - Amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0