HELLLLLL YEAHHHHHHHHH

Fan i satan, idag ska den uuuuuuuut :D IDAG! Jag är så glad så jag skulle kunna svimma.

Vart sent inatt, kom hem från träningen med Trixie vid kl 20, och då mådde Ricki dåligt :'( Han hade ont i sin lille mage :( Så vi var ute och gick massa, och sen ringde vi veterinären som kom lite senare. Så fick han slang i mulen stackarn. Men nu mår han bra, var helt tokig nu när vi fodrade på morgonen så han var som vanligt ;) lilla älskling <3

Trixie var fin på träningen igår :) Hoppade kombination med ett galoppsprång och sen fyra språng ordentligt framåt till en oxer på 130 , och hon var faktiskt riktigt fin :)
Och så var det ett räcke och sen 5 galoppsprång framåt till en oxer på 120, gick också bra :)
Det blir nog häst av henne också ;) haha!

Nej nu ska jag borsta tänderna, för sista gången med tandställningen i! :D jag är så glader!

Sen ska jag rida när jag kommer hem.

Just det, Singla kom inatt också :D haha, hon är jättesöt och har Dollars ögon, mycket vackert ; )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0