Heby och Soulja Boy

haha, sitter och kollar på Soulja Boys 18-års ferre på mtv! Skitchill, sånt parre vill jag också ha!
Och jag vill dit, tänk vad mycket snygga killar med långt hår i flätor, herre min skapare. haha jag skulle go wild
Jag vill också ha SK , Shawty Low, yung joc, Bow Wow på min ferre. haha !


Var och tävlade i Heby idag med Timmy. Ricki fick ju inte följa med eftersom han hade kolik i torsdags.
I första 110 var Timmy så sjukt fin , men han rev trippeln för underlaget släppte så han halkade precis innan. Men alltså han har aldrig varit så fin förut :D I andra 110 så var han lite hemsk :P haha, så han hade två nerslag. menmen, jag är nöjd med första klassen iaf :D
Roligare när Ricki är med på tävlingarna.. Vilken diss Timmy älskling :P <3

Skästa kom tvåa idag i första omgången av eliten! Hellllll yeah vad alla var duktiga!
Sandra, Alle, Amanda och Erika red i laget, och alla var bäst! :D
Grattis till JumpClub som vann, och till Åsebo som kom trea :)
Nästa omgång går i Hamre , och då jävlar!

Hoppas på helgen då brudar, yeha.

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0