happytimes

tjuhu

måste skriva lite till, haha för jag är så himla glad :D
Jag kommer att le hela mitt liv från och med nu :D
Och sen är jag extra glad för jag fick lite kläder idag också, bara för att fira att tandställningen är borta! :D haha
fick iaf en skitfin rosa tröja från Boomerang, och ett par jeans från Ralph Lauren:D Får hem jeansen om en vecka, för dom skulle kortas lite :) i love them alltså!
och sen var vi in och kollade på mina blivande skor, ska köpa dom snart iaf :) skitfräsha! och sen måste jag ha det där halsbandet från Thomas Sabo MJAU vad det är snyggt!
det går bra nu

Imorrn ska Timmy ToyBoy tävla :) Ricki älskling får inte följa med för att han hade ont i magen igår. Men han är nog lika nöjd ändå :D haha!
Ska iaf hoppa två styckna 110 med Timmy:D
Och mellan dom ska jag sitta och heja på Skästa i eliten, för att vi kommer vinna! :D eller iallafall så kommer alla göra sitt bästa :)

Ha kul ikväll PB, och hälsa Mr P från mig ;)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0