Hamre

Heipa nollor!

Jag är så sjukt trött, har ju tävlat hela dagen :) Tycker lite synd om Pilar som också var astrött men var tvungen att dra ut iaf ;) Jag ska iaf sitta hemma och kolla på tv eftersom jag ska tävla imorrn igen!

Idag gick det bra, eller alltså det kändes SUPERbra men bommarna var inte på min sida om jag säger så :P

Timmy hoppade två 110 klasser och hade två ner i varje klass, men han var superfin :)
Imorrn går han i Div1-laget och 110 efter det

Ricki hade tre ner i första 110, men det var två riktiga jävla skitpet, och ett var mitt fel.
i andra 110 så var han sååååååååå fin , underbar! Petade sista jävla hindret. fuck !
menmen, han har ju inte gjort så mycket och är bara 7år så jag är så jeekla nöjd med honom :)
Han hoppar bara en 110 imorrn.
Fast det skulle vara ganska skönt att ha fixat tre nollor snart så kvalet till 120 är klart.
det koooommmmer :))))) älskling


okeeeeeeeeeeeeeeej jag är kär också.
i han som spelar i Slumdog millionaire , Dev Patel så sjukt söt så jag får hål i tänderna!
Killen är grym på att skådespela och han är fan bara 90a! kors i taket damer och herrar
och jag säger bara en sak: KOLLA PÅ FILMEN



KOLLA VA SÖT :D
haha hans smile är ju sjukt :D och jag har inte utåtstående öron, så våra barn skulle nog få rätt snygga öron ändå. ;)


nej nu orkar jag inte
hörs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0