GRATTIS ÄLSKLING! <3


japp det är PB! :D corr ville att jag skulle skriva ett rim som skulle korssa hennes. men klart hennes sög som hon skrev att jag skulle tycka, men jag är såklart inte heller så bra på att rimma :P så jag skriver lite annat :P plus vem håller på att göra rim? haha såklart corr ;)

igår så fyllde ju min älskling 18år :) så nu är hon också stor :D och nu blir det partyparty, eller först måste kvinnan skaffa ett legg! och måste också skriva att jag var på hotellet i lördag :D mycket folk och skit varmt, men det va kul :D haha jag har ju en egen blogg men orkar inte blogga när jag inte har min dator :P så nu när jag gör min läxa på mammas dator kan jag lika gärna blogga på correns :) jag vet att jag tråkar ut er men det bryr jag mig inte om :P haha

så GRATTIS i efterskott snygging <33

/pilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0