fuck allt!

älskling, ta inte åt dig av nått jag skriver. I LÖÖV YOU ! <3
mariam och pilar va <3

Helt seriöst så är jag trött på att ta all jävla skit från alla.
Bara för att jag är glad nästan hela tiden betyder det inte att jag inte blir förbannad, ledsen, arg, och trött på all jävla skit någongång! Jag tar verkligen åt mig, och hoppas att ni har kul så att det är värt det. verkligen.
När man har fått höra tillräckligt mycket skit så tar man det inte längre. ta ingen skit!
Helt allvarligt så har det alltid varit såhär för jag alltid garvar bort saker, och låssas som att jag inte bryr mig. Jag bryr mig.
Mitt eget fel, men det är ju jävligt att man ska behöva vara en sur jävel för att folk ska låta en vara.
Kul att behöva ändra på allt man är.
FUCK alla, nu tar jag inge mer skit.

har varit världens värsta dag, hela dagen har varit skit,
jag är skit
allt är skit
ät skit

Kommentarer
Postat av: pilllyy

du är verkligen inte skit! men håller med att allt är skit!



du är fan BÄST! <3

2009-03-24 @ 19:58:59
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0