Ferats frågestund del 4

Då var det dags igen.
Ferat/Syffe borde få en egen talkshow på tv, han är ju bra mycket roligare än typ Oprah och Dr Phil! haha
Hans frågor är så mycket mer intressanta också.

-Corr?
-Men jaa Syffe
-Får jag ställa en fråga?
-ja, go for it
-okej corr. Vad skulle du göra om du fick barn , och sen sa barnet att han var bög?
-Ja, jag skulle faktiskt inte säga så mycket Syffe. Jag tycker att det är helt okej. vadårå?
-nej men, shit. ah pfft CORR!
-var bara tyst
-okej


Har kollar på Miami Ink, jag dör ju ! haha ge mig Ami med lite grädde på ;) haha:D
Nu lyssnar jag på musik, och kollar på tv samtidigt. Fast det är astråkigt på tv just nu :( Suger att det är uppehåll på Lipstick jungle, det är ju sjukt bra!

Jag är verkligen en tv-nörd! Tur att jag har så mycket hästar , annars hade jag suttit framför tvn hela dagen :P haha
Igår var det ju Life of Ryan hela dagen typ, alltså jag hatar verkligen hans röst! :P Men han var sjukt snygg när han hade längre hår, men nu har han rakat sig så nu är det inte värt att kolla på det längre :P haha!

Får panik också på skolan, så sjukt mycket att göra fan!
Har omprov i matte på fredag, och jag svär att jag kommer faila på det också! Matten som gick så braaaaaaaaaa :'( Jag är en misslyckad människa! Fuck Corr!
Är iallafall en misslyckad människa med snygga tänder ;) haha:d

Jag är sugen på att glida till Rhodos redan nuuuuuuu, fan vad jag längtar!!!
Imorrn fyller Marre babe 18 , puss på dig älskling!



Drink all day
Play all night
Let's get it poppin'
I'm in Miami bitch
Drink all day
Play all night
Let's get it poppin' I'm in Miami bitch


Innan jag blir fucking old och rynkig ska jag till Miami, bara så ni vet!

nu ska jag snacka med min man, min man som måste fixa min dator.
jävla man som inte har tid med mig, never!
Min man ringde när jag fyllde och var sugen på parre, tagga ner V :)
Han var happy över att jag har my own house now så att säga så han slipper glida hem till sig som förra gången. ha ha ha. det var fan underbart. fantastiskt... eller vad säger du pilar, var det inte hysteriskt kul när min man kastade sig ur bilen? hahahaha jag dör helt seriöst.

haha, nej men nu ska jag fortsätta slösa min tid framför tvn, och fortsätta slicka på mina tänder för dom är så jävla släta! haha

puss

Kommentarer
Postat av: nicolina

2009-03-15 @ 15:41:23
Postat av: nicolina

nästan så det där fick gav mig tanken att syffe funderar på hur han ska komma ut ur garderoben ;D haha

2009-03-15 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0