Ferats frågestund del 3

Han är inte alltid smart Syffe, inte alltid.
Jag är inte alltid dum, inte alltid.

Vi åkte ju pulka på lovet, och sen gick vi en liten schväng och då började ju såklart Syffe ställa frågor igen :) Den här gången var det lite dumma frågor tyckte till och med jag!


Corr, vad skulle du välja? En miljon kronor och världens hetaste bil, eller Christiano Ronaldo utan ben?

Är killen D-U-M? haha, för det första så är Ronaldo värd ganska mycket mer än en miljon, även utan sina ben. Och för det andra så kan man göra mycket roligt med Ronaldo, utan benen! haha
Så mitt val blev Ronaldo, även om jag egentligen inte tycker han är så supersnygg, lite gayvibbar får jag :P haha, nej men han har för tighta kläder :P haha :D






Såhär ska dom se ut, tamej fan det ska dom!
haha , berooooooooende. ge mig han och jag svär att ni äger mig.


btw så blev det Amanda, Alexander, Erika och Klara som vart med i elitlaget, lycka till nu och se till att vinn! Och fan, jag önskar att det blir en repris från förra året , förlåt förlåt om jag verkar elak! Men jag vet bra mycket värre saker som sagts.

kan ingen komma hit, rensa min hals åt mig. hur vet jag inte, men vi kommer säkert på något roligt sätt :) Det kan nog bli skoj :D

heeheh, nu ska jag fortsätta vara sjuk, och alltså vad sunkig man är när man är sjuk! Jag orkar inte ens kolla mig i spegeln, för jag skulle nog bara börja gråta. Gick och la mig med blött hår igår, då vet man hur jag ser ut..
hej monster corr : )

Och kan min älskade mr victor kanske komma hit någon dag och fixa min msn?  vore snällt dude! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0