det är nått fel med Corr!!!!

med mig alltså men jag gillar mitt namn så jag skrev det istället :)


Något är fel. big times!
Jag är glad, jättepigg och på skitbra humör..... I SKOLAN!
Sen får jag ont i magen när jag ser en viiiiiiiiiissss person, haha jag får verkligen asont.
vet inte vad det är med mig, och så rödar jag tills typ det ser ut som om ansiktet ska spricka :) haha
jaja, det går väl över i hope:)

eller just det, en gång har mitt hjärta slagit så sjukt fort så jag trodde jag skulle dö på fläcken, kommer du ihåg pb? haha, men det gick ju åt fan , men det var lika bra :D för nu har jag fan hittat min husband.. bara så ni vet alltså

hejdå

Kommentarer
Postat av: pilllyy

då menar du SJUKT FORT! :O haha.

2009-03-31 @ 22:55:25
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0