chiLigt

igår var jag ju hos babyyyyyy och kollade på film :) Först gled vi och köpte gurka och dipp, så gjorde vi iordning det och morötter också :) Så kollade vi först på Slumdog Millionaire - världens bästa film! Helst seriöst så är den till och med bättre än Twilight! :D Sjuuuuukt bra alltså, och på slutet grät jag massa :'(
Efter det var vi sjukt trötta, men vi kollade iaf på en till film - Sex Drive. hahaha alltså den var ju sjukt störd, men fan ganska rolig :D haha, enda som var drygt var när tjejerna gick förbi :P haha

Idag var det skola JÖ , sjukt drygt hatar verkligen det! Önskar man kunde hoppa av och ändå bli rik :)

Nu kollar jag på Lets Dance, vettefan om det är bra men tiden går iaf.

ska tävla hela helgen i Hamre. jag är sjukt festsugen så det sög lite. menmen

jag är inte så munter.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lissy

Spana in johannas nya blogg :O man vet aldrig vad hon skriver om dig i den.



joannahaglund.blogg.se

2009-03-27 @ 23:28:52
URL: http://lissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0