Beyoncé

Hon är ju skapligt duktig på att sjunga alltså! :O Sitter och lyssnar på typ alla hennes låtar nu, fett bra är dom flesta! :D

Idag har jag varit i skolan för första gången på 2 veckor ;) Det var lite segt, men vi gjorde det kul ;)
På svenskan så orkade vi ingenting så att jag började skriva såntdär alfabets grejs som man gjorde när man var liten , ni vet sånt där med bokstäverna i sitt namn?
Jag gjorde ett om Ruppa, och jag gjorde ett elakt eftersom han har slutat i våran klass så han kan inte slå mig längre :)
Runkbulle
Underårig lover
Pedofil
Pedofil
Absolut Pedofil

Bra va? puss Ruppa :)
Sen gjorde jag om Leo, Dan , Syffe, Liza, och Johanna också :) Och om mig själv såklart, :D

Sen på Naturkunskapen så var det också aptråkigt så då byggde Johanna och Liza olika roliga organ ;D hahaha
Och jag filmade fiskarna som fanns i klassrummet, dom var så himla söta. Men sen vart dom sura på mig när jag gjorde hajen-ljudet, så då fräste dom jätteelakt åt mig :( dumma firrar

Imorrn blire skola AAAAAAALLLLLLL day long, ska ta en chilldag tror jag!


puss min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0