baaaaaaby love my timmy love

haha jag tror jag dör av pinsamhet, fyfan att jag är så jävla pinsam hela tiden. Någon gång i mitt liv ska jag bli normal!
Var ute och red Timmy i skogen idag, haha och det var så himla tyst så att det var läskigt tyckte jag. Så för att det inte skulle vara lika läskigt så började jag sjunga. Först sjöng jag normala låtar ganska lågt, sen vart det så kul så jag tog i lite mer och verkligen skrek :P haha , och så sjöng jag BAAAAAAAAAABY LOVE MY TIIIIIIIIIIIMMY LOVE, och så gjorde jag massa ljud så det skulle låta som musik också. Det var superkul , och Timmy älskade det (tror jag) Men helt plötsligt kommer en gubbe och hans hund ut ur skogen. HAHAHAH FYFAN VAD JAG DOG! Han flinade och sa; hehe, jaa vad trevligt med en sångfågel ute i skogen.
då höll jag på att dö, verkligen avlida mina kära vänner. Mitt ansikte har aldrig varit mer rött, jag svär jag såg ut som en tomat med rödahund!

jaa jäklar ja,

nu ska jag in till mammiii och vara trevlig, det är jag ju så bra på ni vet!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0