Åsebo

Tjulahupp

Tävlat i Åsebo idag :) Gick rövpissigt i första klassen och jättebra i andra :) Ni vet mina hästar tyckte det var för lågt i första ;) haha nejdå :)

Ricki var totalt livrädd i första klassen (1m) haha så han stannde och råglodde på ett par svampar under hindret :P Sen fick jag några tidsfel också, men det var helt okej.
I andra klassen (110) så var han så sjukt underbart fiiiiiiiiin!!! Hade ett pet, men alltså jag älskar den ponnyn. Rivningen var mitt fel, hade dåligt tryck i svängen så jag var tvungen att rida på för mycket sen. men jag är så himla nöjd med den rundan :D

Timmy den fisen var hemsk i 1m , haha och så vart det ett missförstånd så att han trodde att han var färdighoppad innan sista hindret i grunden, så det vart lixom en volt där. men han var felfri på hinder..
I 110 så var han jättefin! Hade ett skitpet, men han kändes jättefin, lydig och allt! KORS :D

Nu taggar vi om för Hamre nästa helg :)

Förresten, nu har jag bestämt mig för att jag inte ska ha Timmy kvar :'(
Ringde till Lena idag och sa det, och hon ska kolla om hon vet någon som skulle kunna passa, eller så får han åka tillbaks till Irland nu när Porrec kommer i påsk.
Det känns sjukt jobbigt, men samtidigt så är jag färdig med honom. Jag älskar verkligen Timmy, men om jag vill komma vidare så måste han bort. Sånt är livet.
Kommer ingen vart på att sitta på samma häst...
Men han kommer alltid vara min big love. <3

ajaaaaaaaaa.
nu ska jag snart ut och mocka, det är alltid lika kul! he heh heheheh

peace

Kommentarer
Postat av: pilllyy

VAA! :O inte TB! då kommer jag inte hinna rida han ju :(

2009-03-23 @ 20:15:06
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0