and here we go again

Pinsamheterna rullar in som dom ska, men det går fan inte bra nu

Haha, Mariam har skämt ut mig och nu kan jag inte slappna av i skolan längre :P hahah eller ja jag får inte glo längre ;(
och åh
idag var jag ute och gick med hundarna på vägen, hade mjukisbyxor och en stalljacka på mig, så åker jackan upp lite baktill så jag ska dra ner den. precis när jag tror att jag drar ner den så kommer det en bil bakom mig, inget mer med det tänkte jag.
hahahaha sen hade jag dragit ner fel! så jag hade dragit ner byxorna istället för jackan! haha så jävla pinsamt :D
varför ska det alltid vara jag som gör alla dumma saker?
det måste vara det jag är född till att göra här på jorden. typ

Nu har jag ännu mer ont i huvudet för jag har ridit, men jag var ju tvungen så.
Nu ska jag bara chilla resten av dagen och knapra alvedon, yey!

Längtar tills på onsdag för då blire lite shopppppping, herrelord vad jag älskar det!


och igår kollade jag såklart på det bästa tv-programmet - Americas Best Dance Crew. sjukt bra, och jag är kär i en grupp :) miihi

fyfan va skönt med lov nästa vecka, ska softa som en galning, och så ska vi fira Lena också som fyller gammal ;) haha

ska glida
puss

Kommentarer
Postat av: pilllyy

vi får ta och ha vårat pyjamasparty på lovet :D

2009-03-30 @ 17:03:37
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0