älskling snart :D

heipa nötter :)

Ska snart hem till älskling, vi ska kika på film och chilla :) Käka morötter och gurka ska vi också göra, haha tvärtemot vad vi brukar :O muhuhu :D

Har ridit idag, det var fan kallt som i en isbjörns rövhål som Johan Glans sa :) iallafall så överlevde jag isbjörnens rövhål och nu är jag varm igen :)

helvete varför kan det inte bara bli sommar nu på en gång för?
JAG VILL TILL GREKLAND!
och så ska vi fan till Roskildefestivalen, för min älskling Wayne kommer dit! Kanye West skulle tydligen också dit! :D
synd att min släkt bor på andra sidan i Danmark ;/ annars hade vi kunnat snott deras soffa eller två. jaja

nu ska jag käka en macka och sen glida.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0