-va fin du är

hahahha bara jag lyckas, bara jag.
Ni vet reklamen på tv när det är en tjej som kollar på en telefon och istället för att säga vad fin den är ,säger hon vad fin du är.
reklamen är min verklighet, jag skäms

Var en kille som hade en jättefin häst idag, och jag vill vara trevlig och sa; vad fin du är istället för vad fin den är.
sen kan ni ge er fan på att jag såg ut som en tomat som hade fått ketchup sprutat i hela ansiktet :P haha!
sen blir det ju ännu mer pinsamt när man ska försöka förklara vad man egentligen skulle säga, jag sa såhär vilket inte var så smart.
-nej alltså du är inte fin, hästen är.

hahahah jag dör, från och med nu ska jag aldrig mer vara trevlig. ska börja med att bara hålla käften istället för att snacka så jävla mycket som jag jämt gör. fyfaaaan.

haha, shit ja.
fyfan vad jag vill ha imorrn nu haha, asskönt ska vara totaly ensam hemma, kolla på film och softa :)
synd att både jag och älskling är sjuka, annars hade vi gusat, men det får bli next week : )))

ah nej nu orkar jag inte med det här längre.
pussåhej leverpastej, och nej jag älskar inte leverpastej det är så sjukt snuskigt. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0