yey en lista!

Nej men jag har tråkigt, är trött och jävlig så att jag ger er en lista. Jag är för snäll, jag vet!
hehe, jag snodde den från Vicky vilket kanske inte var så snällt. Vill bara meddela att jag har ändrat svaren så att det är inte Vickys svar ni får läsa.. Men om ni nu hellre vill göra det så kan ni ju gå in på hennes blogg istället. eller vava?
haha fan va dryg jaag ääääär.

here you go


Har du:

Någon som förstår dig:  jaa
Någon som du saknar: såklart
Någon som du hatar: näe inte hatar, men ogillar.
Vem kramade dig senast? mamma
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? marre
Vem var hemma hos dig senast? Pilar tror jag
Vem var du hemma hos senast? Pilar
Har du några kärleksproblem? näe

Jag:

Är singel? – ja :D
Svär ofta? – haha jag svär hela tiden
Sjunger i duschen? – OM jag gör :D och nu när jag har eget hus så vrålar jag ännu högre :D
Skrattar åt dina egna skämt? – haha ja för dom är ju asroliga
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? – ska ändå göra det :D

Har du:

piercingar? – näe, eller i öronen
Syskon? – 1 syster räcker som fan.
Färgat håret? - yepp
Bra självförtroende? – ja J
sagt"jag älskar dig" till någon? – bara kompisar och mammi såklart
varit kär? - nej
Somnat i skolan? – ja, och man sover verkligen asskönt
brutit ett ben? – hehe ja, handleden, armen och krossat bäckenet på 5 ställen, well done
Tappat bort mig i min hemstad? – haha ja
Varit otrogen i ett förhållande? Har aldrig varit kär så, men skulle nog inte kunna vara otrogen iaf.

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? – haha ja :D
En hemlighet som ingen annan vet? – heheheheheh japp, eller M och P vet
Sovit en hel dag? – jaa, på Rhodos. Det var hemskt. hahaha
Somnat gråtande? - jaa

Har du:


Hånglat med två personer eller mer på en kväll? – japp

Blivit generad inför folk? – ja!
Blivit kallad player? – inte vad jag vet
Färgat ditt hår svart? - nix

Vad:

Längtar du till mest just nu? –  vet inte riktigt,

Ska du göra i helgen? – det blir party fredag och lördag, sen sova söndag
Har du för kläder på dig? – mjukbralls och linne
Gjorde du igår? – var med pill, red, surade, och vart glad
Ska du göra i sommar? - mycket
Åt du senast? – melon:D
Har du för mobil? – äckel mobil, ska ha nyyyyyyyyy

vilka:

Fick du sms från senast? – Johanna
Pratade du med i telefonen senast?- Mamma
Älskar du? – mamma , vännerna och hästarna ;)
Är din bästavän? – Pilar, Marre och Victor
Var du med senast av det motsatta könet? – Suppe, Janii, Ryan och Ante
Sov du tillsammans med senast? – Pilar, mysssss

Allmänt:

Kan du hjula? – haha hell no
Biter du på naglarna? – ja, assnuskigt L
Är du EMO? – så mycket emo man kan bli
Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Bli en totaly bitch som var taskig mot alla fattiga och bara tänkte på sig själv. Life would be good.

Vågar du flyga fallskärm? – jaaa :D det vill jag göra
Har du sjungit inför publik? – hahahhahhha pass
Följer du mode? – njä, har på mig det jag gillar.
Är du hungrig? – faktiskt inte
Är du blyg? – verkligen inte.
Din första kärlek? – min första kärlek har jag inte träffat än :)




Nu jävlar läser ni hela skiten, så att när jag förhör er på svaren ska ni kunna dom lika säkert som att japan ligger i kina.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0