yeees

Nu har jag iallfall bestämt att jag ska boka gaddnings-tid när jag får mina ärr cash :D Vet vad jag ska ha nu också. Men det tänker jag inte berätta. Grejen är den att det finns flera jag vill göra och ska göra. Så att jag ska fundera på vart och vilken jag ska börja med :)
haha och det här får ni inte säga till min mor, men jag är assugen på att pierca läppen :P haha alltså på sidan lixom, så den sitter snett. det är assnyggt. men jag känner mig själv, och det kommer jag inte våga :P Plus att jag skulle bli av med alla hästar om jag gjorde det :P Men mamma tycker iaf att det är okej att jag gaddar mig , så då behöver jag inte vara orolig för att hästarna ska ryka iaf ;) haha


fan vad taggad jag blev nu, snälla försäkringsbolaget skyyyynda :D:D:D
ih

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0