underbart!

Efter Pokémon somnade jag om och sov fram tills 12 ungefär :) ashärligt! förut har jag aldrig kunnat somna om när jag har gått upp tidigt, men nu så :)
Har varit ute i stallet och bytt vatten ute och mockat. Det var fan jobbigt. Ska rida Timmy och Ricki på banan lite senare, och så måste jag gå med Puma i skogen. Trixxxx får softa idag, det är hon värd för hon var sickt fin igår :)

Den här veckan kommer sovas bort, förutom några timmar som spenderas i stallet. Jag har kommit på nu att det är helt underbart att sova :P haha! Pilar har smittat av sig :P Tror jag kanske ska somna om nu igen , och gå upp kl fyra för då ska jag rida hade jag tänkt.

peace



typ så känner jag mig nu.
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0