tävlingar

Jävla skit! Sitter och kollar ut tävlingar nu, inte så många kvar med ponnyerna nu, så man vill gärna åka på allt som finns. Det gör att jag kommer tävla den 15 augusti och då missar jag The Voice :'(

2 augusti tävlar jag i Borlänge
9 augusti kanske det blir Högbo men det är inte säkert än
15-16 augusti är det Tierp, struntar nog i att åka dit den 14.
28-30 augusti är det Gamleby, dit hoppas jag att vi åker för jag vill rida derbyt. Dock har dom jävligt dåliga klasser tycker jag!
4-6 september är det Gagnef, får se om jag kanske bara åker dit en dag. Eller om vi inte hoppar så många klasser i Gamleby kanske vi åker hela helgen.

Sen vet jag inte riktigt vilka mer tävlingar det är.. Men jag skulle vilja hinna debutera MsvB på Ricki innan året är slut. Och Timmy har jag inte direkt några nya mål med, men att vara nolla i MsvB skulle vara bra :) Han har ju haft ett ner i de flesta MsvBn vi hoppat. Fan vad jag kommer sakna mina grabbar sen :/
Nästa år blir det Trixie och Puma som får tävla :) Och så kanske jag köper en till storhäst, vill ha tre det är lagom. Mamma tycker också det är lagom så det är ju bra ;) Skulle vilja ha en som har gjort lite, men dom kostar ju en del. Menmen, vi får se :)

haha jag drömmde inatt att jag fick 134 000 kr för mina är :P hahahah så jävla sjukt, så mycket får jag inte ju men det hade inte varit helt fel : ) då hade ju typ halva hästen varit betalt. haha!  Fast i drömmen så vart jag sjukt besviken för att jag inte fick mer, så jag började gråta och ville stämma försäkringsbolaget för att dom var så snåla :P hahah cp !


Nu har jag snackat massa häst, och jag älskar det! :D så ni får stå ut faktiskt ;)



ahhhhhhh, vill ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack detsamma gullet =)

2009-07-29 @ 12:27:11
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0