sol föfan :D

Hellu!

Vet ni? Det är sol ute! Det är svinskönt!

Idag ska jag hem till Kamenskys som sagt. Tar med mig Trixie, Ricki och Timmy dit :) Carro, Lena och Ivan är i Falsterbo så att det blir en lugn vecka. Kommer hem på fredag igen :)

Jag är kär igen, i min nya Kingsland jacka jag fick i helgen :D Så jävla snygg så jag avlider!
Och idag kommer mina nya tretorn ridstövlar. wiewiewie. Så jävla kassa stövlar egentligen, kostar typ 4000 och håller ett halvår. haha, sen är det bara att byta. Nästa gång funderar jag på ett par bruna.

Nu ska jag pussa på Ella och sen ut och mocka skit,

peace

Kommentarer
Postat av: p

du är tråkig, va med mig ist! miss you honey

2009-07-14 @ 16:40:36
Postat av: Anonym

saknar dig corris!

2009-07-15 @ 14:27:03
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0