sjukt trött

Morrn!
Samma sak idag, upp alldeles för tidigt och släppa ut hästarna. Mitt liv är ett helvete!
Kom hem vid halv två inatt, somnade kanske halv tre, och sen upp klockan sju. USCH!

Det var trevligt igår. Jag, Sannah, Pilly, Marre, Fudd och Sara satt på Lindströms och softade. Mysigt om man inte räknar med gubben bakom som hade problem med gaser. haha!
Träffade lite folk som jag inte har sett på ett tag också :D Janii, Sahlin och världens snyggaste Vicky :D

Idag händer inte så mycket, ska rida nu på förmiddagen. Sen ska jag hänga med till Kamenskys och hämta systern min som har vart där, hänger med för att kunna snacka lite skit med Ebba, känns som att vi behöver det! haha!
Efter det kanske jag åker till Pilar , ska kolla bara om jag har nån som kan hämta mig imorrn :)

Och fan vad jag var rädd inatt när jag gick på grusvägen påväg från bussen. IIIH , då tänkte jag på skräckfilmerna vi sett i veckan. Skräckfilmer är verkligen hemskt, jag klarar inte av det!

Jag skulle behöva Rhodos en vecka nu, jag saknar det. Allt saknar jag.

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

du som är snygg corris =)<3

2009-07-21 @ 19:01:48
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0