shopppppaaa

Vet ni hur sugen jag är på att shoppa eller?
Måste ha nya jeans, nya skor, MASSA nya tröjor, och armband i mängder. Jag vill ha en väska, jag vill ha solglasögon, jag vill ha en ny jacka, jag vill ha klänningar, jag vill ha nya underkläder. veeet ni hur mycket jag vill ha och behöver? vavava?
Måste rensa ut mina skåp med kläder, har så jävla mycket jag aldrig använder..
Nej, mamma och jag måste ta en trip till Uppsala. Dit åker vi alltid när vi ska shoppa tillsammans, vet inte varför. Mamma vart kär i Gant och NewHouse butikerna i Uppsala, och nej jag klagar inte! haha!
Det är också mycket bättre att åka och handla kläder med mamma, för då kan man alltid flirta till sig lite fler saker :D hiehiehie nu vart jag suuuuuugen

åhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0