Rewind

Har nu kommit på hur fan jag ska göra med rubrikerna. Enkel lösning - en bra låttitel som varje rubrik. Eller, ja iallfall när jag inte kommer på något annat.

Vad jag gör nu? Ja det var en jävligt bra fråga. Jag har skittråkigt och är trött vilket kanske betyder att jag borde borsta gaddarna, kasta in grillzen i käften, ta en dusch och lägga mig och sova. Grejen är den att jag orkar inte gå upp ur soffan, för jobbigt.


Jag önskar att jag var på Rhodos nu, då hade vi börjat förfesta på någons balkong för att sen sätta oss nere på hotellet och få skäll av hotellgubben för att vi drack där. Jag saknar det.
Istället sitter jag i skogen och kommer ingenstans, yey. Nästa vecka blir ren tortyr för då åker mamma på semester måndag-torsdag och gissa vem som får sitta i skogen och ruttna utan att kunna åka in till stan? JO JAG! Nej men jag kan ju ta hit lite folk, vore trevligt. Men jag har inte tänkt ut vilka som är så mycket VIP så dom får komma hit..

näe ska sluta vara cp, glider
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0