regn

och grejen är den att jag inte vill ha regn just nu! Ska tävla i Kumla fre-sön och om det regnar hela tiden kommer jag vara på så jävla dåligt humör! Jag önskar att det var jag som var den som bestämde allt i världen, typ som Gud. Jag tycker om att få saker på mitt vis, vädret till exempel.

Nu sitter jag och är totalt dyngsur för jag har varit ute och ridit Trixie, och det är fan inte värt att byta om för att jag ska snart ut och rida Timmy och Ricki också. BAJS!

Förresten så har ju so you think you can dance börjat igen :D:D:D:D det är verkligen världens bästa tv-program!
Satt typ och bölade igår för att han Tony åkte ut:( Men, egentligen dansade han sämst av alla som var med, men han var så jävla söt :) haha, och då kommer man undan med mycket!

På måndag åker jag till Kamenskys igen och stannar tills på fredagen.

peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0