Rain, and i love it.

Skapligt skönt med lite regn nu :D Alltså, jag vill inte att det ska regna hela dagen utan bara kanske en timme nu på morgonen. Om jag fick bestämma alltså. haha

Igår var jag i Stockholm ju, först gled vi runt lite på stan jag, Pilar och Fudd. Tänkte köpa ett linne, och stog tillochmed i kö för att betala, men då var den en liten superäcklig bäbis framför mig som grät och skrek hur mycket som helst, och jag hatar verkligen ungar så jag fick panik och vägrade köpa linnet. haha, det var samma sak för Pilar. HAHAHAHA och det allra roligaste var att när vi kom ut från Monki, så gissa vem vi såg? Guess? JAG DOG av garv alltså, Johan Palm! hahhahahaha det var det värsta jag sett. Killen är ju typ smal som en flaggstång och så hade han massa svart smink runt ögonen. supergulligt, hehe. yäk-.
Jag började ju asgarva direkt och såklart så såg han det. HHAHA hoppas han fattade att det var för att han är så äcklig :P

Sen mötte vi upp Marre och drog till Grönan, grejen var den att den enda grejen jag åker var avstängd :P haha lyckat! Men jag såg nog världens sötaste dude :D Han jobbade på grönan och så hade han dreads :D wiie ascute.

Nu åskar det. borde kanske stänga ner skiten nu.
Imorrn åker jag till Edsbro och tävlar, blir borta tills på söndag. Bor hos min lilla gulle-Erika :D

see yall
peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0