panik

Klockan är 20:58 nu när jag börjar skriva.
Klockan är 20:58 och det börjar bli mörkt ute. PANIK, vad i helvete! Fan vad fort det går alltså! För några veckor sen vart det knappt mörkt alls, och jag behövde inte ens ha några lampor tända. Seriöst, jag vill spola tillbaka tiden till Maj, då hade man hela sommaren att se fram emot.

Om en månad ungefär börjar skolan, och då blir det höst fort som fan. Och efter den äckliga hösten kommer vintern. Fan allvarligt jag får panik! Sen är det jul och nyår ett litet tag vilket är det enda roliga på hela vintern. Sen börjar dom värsta månaderna. BAJS jag vill inte. stanna tiden eller nått. spola tillbaka den kanske. gör bara så att det inte blir höst och vinter.
Gör så att jag inte måste sälja Timmy och lämna tillbaka Ricki. Gör mig till 16  , och ge mig Lärkan tillbaka Gud. Om du nu finns din jäkel så kan det inte vara för mycket begärt. Jag som alltid är så snäll.

Fan vad deppig jag blev nu, men alltså ibland måste man få vara det.

Nu sitter jag och kollar på Lipstick Jungle, och det är asbra! När det slutar måste jag gå ut i stallet och fodra. zzznark.
En till sak jag panikar över är att jag måste gå upp kl 7 imorrn. Och då måste jag inte bara släppa ut hästarna, utan fylla på vatten i alla jävla hagar också. AHHHhhh. Men jag får ju skylla mig själv kanske, eftersom jag var för lat för att byta vatten nu ikväll. äschhh

På fredag ska jag förresten tävla med Trixie, haha kommer inte ens ihåg vart vi ska. Men tror det var Folkärna? Nått ruppel-ställe var det iaf. Hon ska gå en 1m och 105.
På söndag åker vi upp till Borlänge, Ricki går en 110 och en 115cm och Timmy hoppar 110 och 120 :)

Nästa vecka blir det Kamenskys igen, feels great. Trimma på med Trixie nu ska jag göra, så att hon blir fin :)
Puma ska jag snart sätta igång också :D:D::D:D:D:D:

Sen suger det skapligt mycket att jag ska förlänga armen i november. HEJ gips, HEJDÅ ridning i 4 jävla månader. Fan vad jag kommer vara otrevlig och sur. Det blir jag alltid när jag inte får rida.
Hoppas jag har lika mycket vänner kvar då haha för jag lovar att dom kommer få se mer av mitt ansikte under dom 4 månaderna än vad dom någonsin gjort. haha

Snart blir jag rikare också, wei. Ännu mer pain-pengar;D
Har skickat in bilder på mina ärr till försäkringsbolaget nu , och nu vill jag ha cash dudes!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0