nya blåmärken till samlingen

Jag är så smidig :D
haha, somnade i soffan ett tag nu . och PANG så vaknade jag när jag ramlade ner på golvet :P hahahah jag dör! Har fan fått blåmärken på benen redan :P Gjorde fan skitont, så slog jag huvudet i bordet också. hur fan lyckas jag med allt?
Jag vet att jag är cp när jag sover, men vafan inte så cp trodde jag:P

haha, har iaf ridit R och T och traskat i skogen med P : )
Ska snart ta in alla kusar.

Plus att jag är sur, haha min syster har låst ut mig ur mammas hus. och jag måste ha dricka. fittbarn.
hatar henne verkligen.

näe nu ska jag leta reda på ett plåster för jag såg nu att jag tydligen slog i tån för att det blöder där också. haha vafan

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0