musiken räddar mig

Den räddar mig från en förjävlig dag, såhär tråkigt har jag inte haft på länge. Efter att ha varit med människor som snackar lika mycket som jag gör i en vecka så känns det helt plötsligt väldigt tomt och tråkigt och tyst att vara själv hemma. Men nu ska jag fan inte klaga, haha för imorrn kommer både mamma och Mellis hem och då kommer jag tycka att det är drygt att ha någon som gnäller hela tiden. Jag är aldrig nöjd. eller iallfall väldigt sällan.

Just ja, mamma var snäller igår :D När jag kom hem från Kamenskys så fick jag en till Kingsland jacka som hon hade köpt :D wie thanks :)

Partysugen är jag också, otippat.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, haha det här suger verkligen.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0