Morrn!

Fyfan vad trött jag är, började nästan gråta när klockan ringde halv åtta. Men jag var duktig och torkade tårarna och ragglade till stallet för att ta hand om hästarna. Jag behöver en fet sovmorgon, men det verkar som om det aldrig kommer hända. Buhu!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Eller jag ska ju rida och så, men det gör jag ju jämt så. Kanske kommer Marre en sväng, tills hon måste hem och ta hand om sina hästar igen. Fan vad jobbigt det är med djur ibland. Vissa dagar önskar man ju att man vore allergisk eller något sånt. Tyvärr är jag bara allergisk mot nickel och marsvin. haha

Ebba ringde igår och jag dog, helt otroligt. hhaha, men så jävla kul samtidigt! hahah, he he





skön.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0