Kumla

Hejva!

Snart svimmar jag för att jag är så jävla trött, mina ben skakar fan när jag står upp :P haha

Har ju tävlat i Kumla hela helgen, och hästarna har varit såååå sjukkkkkttt jävla fina :D:D:D:D:D

Ricki hoppade en LB och en LA på fredagen , nolla i båda och placerad 8:a i LBn och 6:a i LAn :D
På lördagen hoppade han en LA, var nolla och kom femma:D
Och idag hoppade han en LA som var en A:0, han var jättefin men jag red som kattskit så han petade 2 stycken. Red FÖR fort, haha och tog inga halvhalter :P Men Ricki har varit kunglig i helgen :D

Timmy min boooo har också varit så fin:D I fredags hoppade han en LA och var nolla och placerad typ 12:a :)
I lördags hoppade han först en LA och var nolla men inte placerad, ASFIN! Och så hoppade han en MsvB också och hade ett pet. Han var jättefin, men jag fick inte tillbaka honom ordentligt till ett räcke.
Och idag var det Ridsport ponny cup, som går i MsvB. Han var grymt fin :D Petade C i trekombinationen, det var kort och jag rätade inte upp mig tillräckligt. Men alltså Timmy är verkligen underbar :D

Nu är jag lite sur på mamma också för att hon inte vill åka till Umeå och tävla :( buhuuuuuuuu

Nu ska jag sova, imorrn ska jag till Kamenskys igen.

puss

Kommentarer
Postat av: nicolina

dude, när kommer du hem så SP kan samlas? :D

2009-07-13 @ 01:02:02
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0