Jonathan

Jonathan, säger inte mer än så. hjälp mig.


Har gjort det mest dumma och idiotiska jag någonsin gjort, en gång aldrig mer. haha! chock.
inte idag, några dagar sen typ. Idag är det mest idiotiska att jag gick upp way för tidigt alltså. plus att det steker ute och jag vill bada, men har ingen skjuss för mamsen är inte hemma. yey

ska väl rida snart, eller ja iallafall innan det blir natt.
Saknar Marre och Pilar gör jag också, det var jättelängesen jag träffade dom :( Men i veckan som kommer ska vi gusa :D

En sak jag måste göra också är att kolla på nya Harry Potter filmen. Älskar verkligen HP, haha pinsamt men väldigt sant. Nån jävel hos Kamenskys sa att Harry Potter är snygg, eller han som spelar Harry. Då kräktes jag inombords och berättade att jag faktiskt tycker att han som spelar Ron är snygg. typiskt mig.

näe nu ska jag smälla flugor, flugjakt. gud va kul! Men först borde jag kanske käka frukost. eller kanske lunch? vet inte.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0