jag vill och jag ska

Nu är jag äntligen klar med stallet, och jag har till och med hunnit med att duscha! rekord!
Fan vad jag har varit duktig idag måste jag säga, ridit, städat och massa :) hehe

Imorrn ska jag verkligen till Stockholm, vill verkligen och jag ska skynda mig som en sate när jag kommer hem från tävlingen imorrn. ih jag vill! Vill ha en guuse kväll med mina babes ju!
haha, fast jag tänker bara komma om dom möter mig på stationen för jag tänker inte åka retard-banan själv dit :P haha

love

Kommentarer
Postat av: p!

hahahah klart vi möter dig älskling, vi vill ju att du ska komma :D love



ps haha retard-banan

2009-07-23 @ 02:07:10
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0