jag hatar bönder, och nu är jag så jävla arg

Nu ska jag ösa ur all skit som jag är så jävla trött på, håll käften om ni har något att säga för jag skiter fullständigt i vad ni tycker. FAN vad jag hatar idiotiska jävla människor!
Nu håller dom på och gräver i våra hagar, och såklart ska dom jävla snillena gräva så att vi inte får in hästarna! Dom svarade med ett: hehe dom kan väl gå ute; när jag undrade hur fan vi skulle få in hästarna. och ja jag sa fan. Jag blir jävligt otrevlig när jag är sur och nu är jag så jävla förbannad. Kan dom inte tänka med hjärnorna eller? Kanske för att dom har tre billiga jävla skithästar som inte kan så mycket som att släpa sig runt ett varv i skogen, som dom säkert har köpt för MAX, verkligen MAX 10 000 kr säkert på något jävla slakteri. FAN VAD ARG JAG ÄR. så tror dom att dom ska bestämma över hur våra hästar ska skötas. jag får allvarligt damp, sånna här småsaker kan göra mig galen!!!! ARGYHASGAHGAD

PLUS att min jävla idiot till pappa skickade ett sms idag, låt mig vara jävla cp. hoppas han dör snart. fan va skönt.
Allvarligt talat skulle jag inte bry mig, och käften ni som säger att jag skulle för ni har ingen aning om nått.

hatar människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0