I wanna touch you

But i gotta make myself understand that I can´t, but I can´t understand that I can´t.


Pillan sover, eller ungefär. Jag är trött, ska snart åka. Musik i mina öron, bäst.
Kamenskys en snabbis, hem, rida, städa, chilla. Min dag bjuder på många överraskningar som ni ser.

haha visst fan. Kollade på den där filmen om Anna Nicole Smith som gick på femman igår. Alltså jag vart så jävla störd på hennes mun och röst! Pilar kunde inte ens kolla, så hon satt med musik på i öronen ;) haha! Tycker inte att filmen var så bra i övrigt heller, men munnen och rösten var fan vidriga.

Veckan som kommer blir skön, tävling på torsdag annars inget med hästarna för en gångs skull! Det betyder att jag kan leka med mina homies mycket vilket jag gilllllar.

Nu tycker jag att min mamma kan ringa och säga att hon är här, för det känns som att jag stör P :P Men hon får väl somna om ordentligt när jag har åkt :) sorry babe ;) Fast, iofs så är hon van. haha

jaaaaaa och jag måste säga att B&J sorbet inte var att leka med! fyfan vad gott! Typ mun-orgasm, pröva!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0