goooooo morron go morron

eller ja, jag ska snart somna om igen :)

haha Pilars och mitt utbrott igår i telefonen medans So you think you can dance var , det var helt oslagbart! haha, vi blir ju helt cp av det där programmet :P Vi visar det på olika sätt också. Om vi ser några som dansar SKIT bra , då blir Pilar danssugen och börjar typ digga med, medans jag börjar totalt stört böla! hahaha tårarna bara sprutar :P
Igår var Phillip och Jeanine bäst tycker jag iaf :) Dom dansade hip hop och satt ihop med varandra i en kedja. Råballt var det!
Ikväll är det utröstning, och jag får panik haha för att jag googlade efter bilder på Phillip och då kom det upp en bild där han står och ser asledsen ut, så jag tror han åker ut. kanske inte ikväll, men snart. haha fan ;/ Men jag vet iallfall vilken tjej som åker ut samtidigt, så om hon åker först idag så vet jag att han också åker. Då börjar jag fan böla :( haha , jag vet att jag är cp men jag älskar verkligen dans :P Hahha, Pilar du är nog den enda som fattar vad jag menar !

Nej , nu ska jag somna om och drömma att det var jag som dansade med Phillip igår. haha




peace

Kommentarer
Postat av: p!

du jag fattar! :D

2009-07-29 @ 12:10:14
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0