godmorgon torsdag!

Tju :)
Trött är jag, men det är jag alltid.
Idag så ska jag bara rida alla 3, och fixa Trixie och hennes saker till tävlingen imorrn. Hatar verkligen att fixa saker inför tävlingar, finns inget tråkigare än att putsa tränsen, sadlarna och tvätta benskydd. Nej fyfan det är hemskt :P haha! Men jaja, jag får väl stå ut. hehe.
Imorrn måste jag fan klippa Timmy och Ricki när jag kommer hem från tävlingen också, eller så gör jag det på lördag. får se va!





Alltså, jag gillar verkligen inte Mariah Carey. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Fast den här låten är helt okej, men den hade varit bättre om det hade varit någon annan som sjöng. Plus att det sägs att den handlar om Eminem. Och jag älskar Eminem så det gör mig ännu mera sur på Carey. haha! jag är cp

Nej nu kanske man skulle ta och käka lite frulle, det är bara så himla jobbigt att gå upp från sängen :'(
Varför är alltid sängen mjukare på morgonen? Och varför är den alltid så sval? Och varför ligger man alltid sjuuuukt jävla skönt när man ska gå upp? va va va?

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0