fuck alarmsignalen!

Alltså, vilken alarmsignal man än har så blir man lika pissed off på morgonen när den ringer. Även om man har typ världens finaste lugna låt så låter det som om man har typ Slipknot spelandes en live-konsert i öronen på en. Fan vad jag hatar det! Förut hade jag Lil Waynes Lollipop som alarmsignal, grejen vart den att sen kunde jag inte lyssna på den på dagen heller för jag vart så förbannad, så då var jag tvungen att byta för jag älskar verkligen den låten..
haha vilka problem..

Har iallfall varit in till sjukan i Sala-town och röntgat mig ;'( hhhahaahh och ja jag grät :P haha, så pinsam. Men det vart ännu mer pinsamt när jag frågade tanterna som jobbade där en fråga. Den frågan vill jag inte skriva här, haha. Grejen är den att dom svarade inte ens på frågan :P haha

näääe, snart ska jag ut i stallet och det känns lite tungt.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0