Folkärna

Vart och tävlat hela jävla dagen, hur segt kan det gåååå?
Trixie var jättefin i första klassen 1m , hade ett ner, men hon var fin: )
I andra klassen var hon jättetrött och gick inte fram alls, så det gick mindre bra :P haha!
Men det är så sjuuuukt mycket jobb kvar på henne, kommer ta lång tid. Menmen, hard work brukar löna sig :)

Emma och Cilla åkte ju med oss också, alltså jag har garvat så jävla mycket idag :P haha!
Iallafall så ska jag och Emma börja gymma tillsammans om två veckor :D sweeeet som fan, nu jävlar ska jag bli musklig och gå ner i vikt! :D
Vi ska försöka gymma två gånger i veckan, och sen kanske simma någon gång också. Och så ska jag börja springa hemma. Och inte käka massa skit :P hehe, det sista blir svårt. Men jag vill verkligen bli smalare.

Imorrn ska jag klippa och rida och putsa och dryyyyga med mina kusar :)
På måndag åker jag till Kamenskys, stannar där tills på torsdag. På fredag kanske du vill leka med mig Pill? vavava? (A)
Förresten så är Porrec hos Kamenskys den här veckan :D:D:D:D:D Har saknat gubben! :D
När jag tar studenten funderar jag på att bo hos honom ett år och jobba. Grejen är den bara att mina hästar här hemma måste med :P haha det har jag räknat uuuut ;)

nej, men nu ska jag softa och ta en fet dusch!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0